Thursday, January 19, 2012

မသိျခင္းမွ သိျခင္းဆီသို႔

မသိျခင္းမွ သိျခင္းသို႕ (သို႔မဟုတ္) သိျခင္းမွ မသိျခင္းသို႔ ကၽြန္ေတာ္ သိသေလာက္ေျပာရရင္ -
                                                လူရယ္လို႔ ျဖစ္လာရင္ ဘယ္ေနရာ ၊ ဘယ္ေဒသ ၊ ဘယ္လူမ်ိဳး ၊ ဘယ္အသိုင္းအ၀ုိင္းမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ခံစားမွဳနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီးေတာ့ တစ္နည္းအားျဖင့္ ေျပာရရင္ ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ အေတြ႔အၾကံဳေတြ ၊ ဆက္ဆံခဲ့ ဖူးသူေတြနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး အသိအျမင္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေတာ့ ရွိၾကမွာပဲ မဟုတ္လား ... ကိုယ့္ ပတ္၀န္းက်င္ အသိုင္းအ၀ိုင္း ၊ ေဆြမ်ိဳး ၊ ဆရာသမား ၊ မိဘညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမ စသည့္ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတြ ျမင္ေတြ႔ ဆက္ဆံ ရတဲ့ အေတြ အၾကံဳေပၚ မူတည္ျပီး အျမင္ေတြ သေဘာထားေတြ ကြဲလြဲေကာင္း ကြဲျပားေကာင္း ျဖစ္ေနမယ္ ဆိုတာ မျငင္းဘူး မဟုတ္လား ........အဲဒီလိုပဲ IQ အဆင့္အတန္းလဲ ကြာျခားလိမ့္မယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ပါတယ္....ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ အခု အခ်ိန္ထိ ၾကိဳးစားဆဲ လူငယ္ တစ္ေယာက္ပါ ..... လိုအပ္ေနတာကို ျဖည့္ဆည္းရင္း တစ္ခါတစ္ခါ ဘ၀ဆိုတာ ျဖည့္တိုင္း မျပည့္ ၊ လိုျမဲတိုင္း လိုေနတဲ့ အရာ တစ္ခုလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္လာမိတယ္ ..... ျပီးျပည့္စံုျခင္းဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ လူသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ရလာမွာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ထားပါတယ္ .....

                ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ မသိတာေတြ ၊ မတတ္တာေတြ ၊ သတိမျပဳမိတာေတြ အရမ္းမ်ားေနတယ္လို႔ ခံစားမိပါတယ္ .... ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ခဏခဏ အေျဖရွာဖူးပါတယ္ .... လူဆိုတာ အတိုင္းအတာ ၊ စည္းေဘာင္ထဲကေန လုပ္ခြင့္ရတဲ့သူေတြမ်ားေနမယ္ လို႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သိတယ္ ... ဘယ္သူမွ အရာရာ တတ္ေျမာက္ကၽြမ္းက်င္မယ္ လို႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မထင္ပါဘူး .... အေထြေထြ ဗဟုသုတေတာ့ ရွိေအာင္လုပ္ရင္ ရွိမယ္လို႔ ယူဆပါတယ္ ..... လူသားတစ္ေယာက္အတြက္ အရာရာျပီးျပည့္စံုျခင္းအတြက္ ေခါင္း (ဦးေခါင္း)မဆန္႔ ေလာက္ဘူး ထင္ပါတယ္ .... ဟုတ္တယ္လို႔ ခင္ဗ်ားေရာ မယူဆဘူးလား .... ကၽြန္ေတာ္ေရာ ခင္ဗ်ားပါ လူ႔ေလာကမွာ တစ္ခုခုစီေတာ့ ထားခဲ့ခ်င္မွာပဲ .... ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲ႕ ရွင္သန္ျခင္း ခရီးအဆံုးမွာေပါ့ .... ခင္ဗ်ားတို႔ေတာ့ လုပ္ေနျပီ ၊ ဒါမွမဟုတ္ လုပ္ေနတယ္ ထင္တယ္ ..... ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အခုမွ စျပီး လမ္းစရွာေနတုန္းပါပဲ ...... ဒီကမၻာၾကီးကေတာ့ ဆက္ရွိေနမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကသာ ရွင္သန္ျခင္း ခရီး အဆံုးရွိတာမဟုတ္လား ..... ဘုရားေဟာခဲ့သလို ျဖစ္သမွ်ဟာ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ေတာ့ ပ်က္စီးၾကရမွာပဲ မဟုတ္လား .... ကမၻာေျမရဲ႕ အဆံုးသတ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိနိဳင္ေပမဲ့ ကမၻာရဲ႕ တစ္ေနရာ တစ္ေထာင့္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တတ္စြမ္းသေလာက္နဲ႔ ဆက္လက္ရွင္သန္ေနရမွာပဲ ဆိုတာကိုေတာ့ သိထားပါတယ္ ....

                 ကၽြန္ေတာ္မသိလို႔ ခင္ဗ်ားတို႔ကို ေမးပါရေစ ..... ေျဖေပးၾကည့္ပါလား ..... လူသားတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာျပီး ရွင္သန္ေနထိုင္ျခင္းရဲ႕ အဓိပၸာယ္က ဘာမ်ားလဲလို႔ေလ .... ဒီလိုေမးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကို လမ္းေပ်ာက္ျပီး ေယာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္လို႔ ထင္နိဳင္ပါတယ္ .... ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခဲ့ျပီးျပီပဲ အခုမွ လမ္းစရွာေနတာပါလို႔ေလ .....

No comments:

Post a Comment