Friday, January 20, 2012

ကေလးေတြ ျဖဴစင္တယ္ ဘာေၾကာင့္လို႔ ခင္ဗ်ားျမင္သလဲ ?

           စိတ္ဆိုတဲ့ အရာဟာ ပကတိ ျဖဴစင္တယ္လို႔ ဘုရားက ေဟာခဲ့တယ္ .... ကေလး ၊ လူၾကီး ၊ ငါ ၊ သူတစ္ပါး ၊ ေယာက္်ား ၊ မိန္းမ သူသူငါငါ အားလံုးပါပဲ ... အဲဒါဆို ကေလးနဲ႕ လူၾကီး ဘာျဖစ္လို႔ ကြဲျပားသြားသလဲ ဆိုရင္- စိတ္ကေတာ့ ျဖဴစင္ဆဲပါပဲလို႔ ဆိုနိဳင္ပါတယ္ ...  ဒါေပမဲ့ ခံစားမွဳကေတာ့ ျဖဴစင္တယ္လို႔ မဆိုနိဳင္ေတာ့ပါဘူး ... ခံစားမွဳေတြ ကြာျခားသြားလို႔ ျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္ ... အေတြးအေခၚ ၊ ခံစားမွဳ ၊ အေတြ႕အၾကံဳေၾကာင့္လို႔ ေျပာရင္ ပိုမွန္မယ္ ထင္တယ္ ... စိတ္ခံစားမွဳ ေတြ အေရာင္စြန္းေနေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတြ ရိုးသားမွဳ ကိုယ္စီနဲ႕ေတာ့ ခရီးဆက္ေနၾကရတာပဲ မဟုတ္လား ....
                     ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ အသက္ေတြၾကီးလာတယ္ ေလာကနိယာမအရ ဆိုပါေတာ့...ရင့္က်က္လာတယ္လို႔လဲ ဆိုနိဳင္ပါတယ္ ... ဒါေပမဲ့ ရိုးသားမွဳနဲ႕ အတူရွင္သန္ျခင္းက အေကာင္းဆံုးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ခံယူထားပါတယ္ ... ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ လူၾကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္လာမယ္ ... ကၽြန္ေတာ္ ကေလးေတြကို အေမြတစ္ခုေတာ့ ေပးခဲ့ခ်င္ပါတယ္ ... ရိုးသားစြာနဲ႕ ၾကိဳးစားရွင္သန္ဖို႔ပါ ... လူသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ထားျဖဴစင္ရိုးသားျခင္းကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ သင္ယူေနသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔  သူတို႔ကို လဲပဲ ျပန္ျပီးလက္ဆင့္ကမ္း သြန္သင္နိဳင္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ယူဆပါတယ္ ...
                        ဒီေနရာမွာ  ရိုးသားျခင္း နဲ႕ ရိုးအျခင္း ဟာ မတူဘူးဆိုတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္ ... မိမိ၏ ရိုးသားျခင္းဟာ မိမိကိုယ္ကို မိမိ ေလးစားျခင္း ျဖစ္တယ္ ... မိမိကိုယ္ကို ေလးစားျခင္းဟာ တစ္ပါးသူကို ေလးစားျခင္းကို ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္ ... ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေလးစားသူဟာ သူတစ္ပါးကိုလဲ ေလးစားတတ္သူ ျဖစ္လိမ့္မယ္ လို႔ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္ ...
                    ...  ျပီးေတာ့  ကၽြန္ေတာ္က အစစ္အမွန္ကိုပဲ သေဘာက်တယ္ ...ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုေျပာလို႔  ဘယ္သူကမ်ား အမွန္အကန္မဟုတ္တာကို သေဘာက်ၾကလို႔လဲလို႔ ျပန္ေမးစရာရွိပါတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္ေျပာသလိုပဲ ကေလးဆိုတာ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ လူၾကီးျဖစ္လာမွာဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြက မရိုးမသားနဲ႔ ေနထိုင္ျပဳမူေနမယ္ဆိုရင္ ေသခ်ာပါတယ္ ... သူတို႔ေတြလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔လို မရိုးမသားနဲ႕ ေပေတေတ ဂြက်က်ေကာင္ေလးေတြ ျဖစ္လာလိမ့္မယ္ဆိုတာ က်ိန္ေသပါတယ္ ... ဒီေနရာမွာ IQ ပုိင္းကို ခဏေဘးဖယ္ထားပါအံုး ... မိမိကိုယ့္ကိုေလးစားတတ္ဖို႔ IQ လိုေသးလို႔လား .... လိုေကာင္းလိုပါလိမ့္မယ္ ... ကၽြန္ေတာ္အေရွ႕မွာ ေျပာခဲ့ သလိုပဲ life Style နဲ႕ ဆိုင္မယ္ဆိုရင္ ခဏေတာ့ ေဘးပို႔ထားပါအံုး ....
                              ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ဒီေနရာမွာ ရိုးသားျခင္း နဲ႔ ရိုးအျခင္းအေပၚ လူေတြအျမင္ကို ေျပာခ်င္ပါတယ္ ... ဘယ္လိုေၾကာင့္ ျဖစ္တတ္သတုန္း ဆိုရင္ တန္ဖိုးထားတတ္မွဳ ေပၚမွာ မူတည္လိမ့္မယ္လို႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္တယ္ ... ရိုးသားမွဳဂုဏ္ စားမကုန္လို႔ တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ရိုးသားမွဳကို ဂုဏ္တင္ေပးၾကေပမဲ့ ရိုးလြန္ေတာ့ အတယ္လို႕ အခ်ိဳ႕က ဆိုၾကျပန္ေရာ ... ရိုးသားျခင္းက တစ္ခါတစ္ေလ အခြင့္အလမ္းေကာင္းေတြ ကို လက္လႊတ္ေစတယ္ ...သူ႔အေပၚသူ ဖ်ံက်နိဳင္ပါမွ တန္ကာက်မယ္ လို႕ေျပာတဲ့ သူက ေျပာၾကျပန္ေရာ ...  ရိုးရိုးသားသားလုပ္ေနရင္ ဒီေခတ္ၾကီးမွာ မျဖစ္ဘူးရယ္လို႔ ဆိုတဲ့သူေတြကလဲ ဆိုၾကပါတယ္ ... အဲဒီလို ခင္ဗ်ားလဲ ၾကားဖူးမွာပါ ... တစ္ခါတစ္ေလ ခင္ဗ်ား ကိုယ္တိုင္လဲ အဲဒီအေျပာကို လက္ခံမိသြားမိတယ္ မဟုတ္လား ...  ကၽြန္ေတာ္တို႔ တန္ဖိုးထားမွဳဟာ Mental  ပိုင္းသာ ျဖစ္သင့္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္ ... စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ရိုးသားျခင္းနဲ႕ အေတြးအေခၚ ထက္ျမက္ျခင္းဟာ  ပူးတြဲရွိသင့္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ပါတယ္ ... ဒီလိုမဟုတ္ပဲကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ တန္ဖိုးထားျခင္းဟာ Physical ပိုင္း ရုပ္၀တၳဳပိုင္းပဲ ျဖစ္ေနမယ္ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စိတ္ဓာတ္ျဖဴစင္ျခင္းဟာ ေနထိုင္မွဳစရိုက္ေပၚမွာ မူတည္ျပီး ေျပာင္းလဲသြားနဳိင္ပါတယ္ ... ဘယ္လိုျဖစ္နိဳင္မလဲ ဆိုရင္ စိတ္ထားရိုးသားျခင္းဆိုတဲ့အရာဟာ  ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အရာ၀တၳဳေတြရဲ႕ စိန္ေခၚမွဳကိုေတာ့ ခံေနရမွာပဲ ... ကိုယ့္အၾကိဳက္ ကိုယ္တန္ဖိုးထားရာေတြနဲ႔ ရွင္သန္ေနထိုင္ၾကရမွာပဲ မဟုတ္လား ဗ်ာ ... ကိုယ္ၾကိဳက္ရာ ကိုယ္ေကာင္းၾကတာပဲ မဟုတ္လားဗ်ာ ... ကၽြန္ေတာ္ေျပာတဲ့ ပံုျပင္ေလးကို သိသလား မသိဘူး ခင္ဗ် ... ဒီလိုဗ်....တစ္ခါတုန္းက သူေဌးသားတစ္ေယာက္ရွိသတဲ့ သူက ေက်ာင္းသား ျပီးေတာ့ ေငြေၾကးခ်မ္းသာ ျပည့္စံုေတာ့ အရမ္းကို ေမာ္ၾကြားေမာက္မာပါသတဲ့ ... ကိုယ္ခ်င္းစာတရားဆိုတာေတာ့ ရွိဖို႔ ေ၀လာေ၀းဆိုပဲ ... ငယ္သူေတြကို အနိဳင္က်င့္ျပီး ရြယ္တူေတြနဲ႕ ရန္ျဖစ္ေနၾကတဲ့  ... တစ္ေန႔ေတာ့ ေစ်းဗန္းေလး ေခါင္းရြက္ျပီ လည့္ေရာင္းတဲ့ ေကာင္မေလးငယ္ငယ္တစ္ေယာက္ ေက်ာင္းေရွ႕ကို ေစ်းလာေရာင္းသတဲ့ ... သူကေတာ့ အျမဲတမ္း သူမ်ားကို လက္နဲ႕ မဟုတ္ရင္  ပါးစပ္နဲ႔ အနိဳင္က်င့္ေနက်ဆိုေတာ့ ဒီလုိေျပာသတဲ့ဗ်ာ " ဟဲ့ ေကာင္မေလး နင္ေရာင္းတဲ့ မုန္႔က ပူေႏြးျပီး အရသာေကာင္းတယ္သာ ေျပာတယ္ ... ငါ့ အျမင္ ေခြးေခ်းေလာက္ေတာင္ ေကာင္းမယ္ မထင္ဘူး" လို႕ေျပာေတာ့ ေကာင္မေလးက ျပန္ျပီး ရန္မလုပ္ပဲ ဒီစကားေလး တစ္ခြန္းပဲ ျပန္ေျပာပါသတဲ့ " အဲ့ဒါကေတာ့ အစ္ကိုရယ္ ကိုယ္ၾကိဳက္တာကိုေတာ့ ကိုယ္ေကာင္းတယ္ ထင္ၾကတာပဲ" တဲ့ ခင္ဗ်ာ ....
                            တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေျပာၾကပါေသးတယ္ ... ဒီဘ၀မွာ လူရယ္လို႔ ျဖစ္လာျပီး မွေတာ့ လူသားဆန္ဆန္ ေနထိုင္ရမွာ ေပါ့တဲ့ ခင္ဗ်ာ .... ဒီေနရာမွာ သူတို႔ေတြက လူသားဆန္ျခင္းကို ဘယ္လို အဓိပၸာယ္ ဖြင့္လဲေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နားမလည္နိဳင္ဘူး ခင္ဗ်ာ ... (လူသားဆန္ျခင္းအေပၚ အျမင္ကို ေနာက္မွပဲ )...

No comments:

Post a Comment