Thursday, January 19, 2012

ကၽြန္ေတာ္ အရာရာကိုု တတ္သိခ်င္တယ္ ျပီးေတာ့ ေ၀မွ်ခ်င္တယ္

ကၽြန္ေတာ္ အရာရာကိုု တတ္သိခ်င္တယ္ ျပီးေတာ့ ေ၀မွ်ခ်င္တယ္ ဒါေပမဲ့ လူ ဆိုတာက စြမ္းသေလာက္သာ...လုပ္နိုင္တာ ဆိုေတာ့-
       အသိအျမင္ဆိုတာက ပတ္၀န္းက်င္ ၊ လူေနမွဳ ၊ အသိုင္းအ၀ိုင္း ၊ စရုိက္ေတြ ေပၚမွာ မူတည္ျပီး ျဖစ္လာတယ္ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္ ... ဒါေပမဲ့ လြတ္လပ္မွဳ ရွိရင္ အေတြး အျမင္ေတြ ပို ေတာက္ပလိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ပါတယ္ ... ခင္ဗ်ားေရာ အတူတူပဲ မဟုတ္လား ?
      ကၽြန္ေတာ္လဲ လူသားတစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ အမွားေရာ အမွန္ေရာ မကင္းခဲ့ပါဘူး ... ျပင္ဆင္ဖို႔ အခ်ိန္ေတြ ရွိတယ္လို႔ ျမင္မိတယ္...အရာရာ ကိုေတာ့ ျပန္မျပင္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး ... တစ္ခ်ိဳ႕ အမွားအယြင္းက ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ လြမ္းေမာစရာေလးေတြ ျဖစ္ေနမယ္ ထင္လို႔ပါပဲ

No comments:

Post a Comment